Direktlänk till inlägg 9 juli 2012

Äntligen en app för bloggen!

Av Annelie Övermark - 9 juli 2012 22:21

I och med att det nu äntligen har kommit en app till bloggen som gör det mycket enklare att uppdatera så tror jag att det från och med nu kommer hända en hel del här.
Lagom till semestern om två veckor. ;-)

Kram kram

 
 
Lena

Lena

9 juli 2012 22:49

Tror jag måste skaffa mej en modernare telefon, så jag åxå kan skaffa mej en sån där "app" & internet, då jag inte har någon dator att ta med när vi åker bort emellanåt, fast jag vet faktiskt inte riktigt vad en "app" är? fniss.. ;) men tycker "alla" pratar om sina "appar" ha ha ha... ( -jag är född på 1800 talet förstår du ;) )
Kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Annelie Övermark

10 juli 2012 11:15

Haha, ja det är inte lätt alltid sånt där.
Men jag lovar att om du väl skaffar internet på telefon å en app (som gör att du enkelt kan blogga från telefonen) så kommer du vara fast. Å det tar bara nån kväll att lära sig hur allt funkar. Varesig man är född på 18- eller 1900-talet. Ja, 2000-talet heller för den delen. ;)
Kram Annelie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie Övermark - 24 juni 2013 06:44


Passa på att boka en tid nu, för det finns bara några få platser kvar innan jag går på semester! Kram kram ...

Av Annelie Övermark - 14 juni 2013 08:02

kursiv textIgår torsdag hade vi bland det sötaste jag sett på länge inne för en sommarklippning på trimmet i Katrineholm. Låt mig presentera sötnöten Alex! Kram kram ...

Av Annelie Övermark - 16 maj 2013 12:02

Idag hade jag för första gången en Puli inne för bad. Har aldrig gjort en sån tidigare så framför mig såg jag tre timmars handtorkande av dessa snören. Men icke. De torkade ganska snabbt faktiskt. Först torkades han för hand och sedan med fönen på g...

Av Annelie Övermark - 4 maj 2013 17:51

Fast det känns som om våren precis har kommit är det dags att börja planera årets semester. Jag tycker att det är viktigt att ta ledigt å ladda batterierna så man orkar resten av året. Och vad laddar inte batterierna bättre än att vara med familjen??...

Av Annelie Övermark - 24 april 2013 21:57

Idag hade vi bla två stjärnor inne för trimning: Tilda å Tessie. Vad skönt det är när man vet att man har ett ganska hårt jobb framför sig med 3 - 4 h arbete i form av ryckning, men när de kommer inser man att det dels är päls som släpper lätt och i...

Presentation


Pälsvård för DIN hund.

Norrköping:
Vrinnevigatan 16

Katrineholm:
Djulögatan 67

Tidsbokning på 0707-126757
Välkommen!!!

Omröstning

Hur ofta borstar du din hund?
 1 gång om dagen.
 1 gång i veckan.
 1 gång i månaden.
 Behöver inte borsta min hund, det gör hundfrisören.
 Aldrig, jag har en korthårig hund.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards