Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Annelie Övermark - 22 mars 2012 06:40

God morgon, god morgon!!

Nu är det verkligen fullt upp, jag vet att jag sagt det förut, men just nu ligger väntetiden på ca 3 veckor! Har inga tider kvar förräns efter påsk, hur kul är inte det?? =)


Igår hade jag nöjet att träffa lite nya kunder på trimmet i Katrineholm.Å så några som jag träffat förut. Här är en av dom, Joey:


 


J R som trimmas. Det blir sån skillnad bara man plockar bort det där lurviga..


 


Sen var det Lilla My som klipptes ner inför våren. Matte vill ha kort kropp och jag får absolut inte röra svans eller öron. Å så klart får hon som hon vill. =)


  


Knappt man ser var hon börjar å slutar innan maskinen startar..


     


Tittut!! (Som Elliot hade sagt.)


Sen var det nytt på trimmet. Här kommer Zimba:


  


En cavalier/cockerblandning som jag putsade rygg, mage, ben, svans å bröst på. Ibland behövs det så lite för att göra stor skillnad..


   


Å så lilla Ludde:


 


Oxå en klassisk nerklippning, praktisk och enkel att sköta.


      


Så här ser det ut när man måste klippa bort nästen en hel hund pga av tovor. Ibland är det som man får ut två hundar av en. 

Så återigen: Kom ihåg att borsta, borsta, borsta. Eller som idet här fallet: Klipp ner hunden å ha den kort.



Ja just det, idag torsdag säljer jag Dentastix för endast 15 kr!!!! 

Välkommen 16:00 - 19:00


Kram kram 

Presentation


Pälsvård för DIN hund.

Norrköping:
Vrinnevigatan 16

Katrineholm:
Djulögatan 67

Tidsbokning på 0707-126757
Välkommen!!!

Omröstning

Hur ofta borstar du din hund?
 1 gång om dagen.
 1 gång i veckan.
 1 gång i månaden.
 Behöver inte borsta min hund, det gör hundfrisören.
 Aldrig, jag har en korthårig hund.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards