Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Annelie Övermark - 3 januari 2012 20:49

Nytt år, nya möjligheter. Jag är så sjukt laddad inför 2012!! Jag har så många idéer som jag vill göra verklighet av så vi får se vad som händer. =)


Första dagen tillbringade jag i Norrköping och hade fullt upp. Vilken start på nya året! Jag hoppas att det fortsätter!


 


Idag hade jag bla Tassa inne för trimning. Hon ska iväg på jaktprov lite senare i januari så då håller vi tummarna för att det kommer gå bra.

   


Sen var det Zigges tur. Han är så svart att han blev blå när jag försökte ta kort på honom.. =)


 


Han klipptes idag med 10:ans skär och korta behäng.


     


Lite kloklippningar fanns det tid till oxå. Lille Veto behövde snygga till klorna oxå. Sen fick han sig även ett bad av matte Lotta så nu luktar han gott å fräscht igen. :)


 


Så måste jag ju bara visa en bild på Lilla Coco Chanel. Den här lilla godingen hittades hos en person som absolut inte ska hund. Vi ska inte hänga ut någon, men droger och hundar (eller djur överhuvudtaget) är ingen bra kombo. Som tur var hittade min väns pojkvän denna hund när han var där på jobb och köpte henne på stående fot. På kortet är hon 10 veckor och hon räddades 3 veckor tidigare. Då kan man ju undra hur gammal den stackaren var när den togs ifrån sin mamma... Men slutet gott som det heter i sagorna.

Nu bor hon hos min vän Zanna å har det oförskämt bra. =)


    


Imorgon finns jag i Nkpg mellan 09:00-12:00 och 15:00-19:00


Välkommen!!!!


Annelie´s Klipp & Trim på facebook 

Presentation


Pälsvård för DIN hund.

Norrköping:
Vrinnevigatan 16

Katrineholm:
Djulögatan 67

Tidsbokning på 0707-126757
Välkommen!!!

Omröstning

Hur ofta borstar du din hund?
 1 gång om dagen.
 1 gång i veckan.
 1 gång i månaden.
 Behöver inte borsta min hund, det gör hundfrisören.
 Aldrig, jag har en korthårig hund.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards