Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Annelie Övermark - 28 januari 2012 22:00

I mellandagarna var tidningen Härliga Hund på besök hos mig på trimmet i Norrköping. Vi pratade om bad, hur man tar hand om hundens päls i vardagen och framför allt om tovor. Jag har haft besök av HH två gånger tidigare med några år emellan å idag kom alltså resultatet av deras senaste besök ut i tryck. Ja, själva tidningen kanske inte kom ut just idag, men det var idag jag sprang på den i affären. Himla kul!!


  


Spännande!!


  


Tycker att de fick ihop texten bra. =)


Å sa jag att vi pratade om tovor? ;)


Men förutom det så har jag ju jobbat oxå, roligt med lite större vovvar oxå, även om det kan vara svårt att få upp på bordet ibland. Haha...


  


Bosse


Sen pga att Elliot blev sjuk igår fredag så flyttade jag runt lite kunder till andra dagar. Är himla glad för er förstående! Så idag gick jag in å jobbade lite så att Nicke kunde få en lite kortare frisyr..


  


Kolla hans öron!! Mys!


Ha en trevlig helg allihopa! 

Kram Kram


Annelie´s Klipp & Trim på Facebook 

Presentation


Pälsvård för DIN hund.

Norrköping:
Vrinnevigatan 16

Katrineholm:
Djulögatan 67

Tidsbokning på 0707-126757
Välkommen!!!

Omröstning

Hur ofta borstar du din hund?
 1 gång om dagen.
 1 gång i veckan.
 1 gång i månaden.
 Behöver inte borsta min hund, det gör hundfrisören.
 Aldrig, jag har en korthårig hund.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards