Alla inlägg den 9 december 2011

Av Annelie Övermark - 9 december 2011 14:15

Ännu en arbetsecka till ända. Kan bara summera dessa dagar med två ord: fullt upp! Det har varit jättemycket jobb, men otroligt kul. Det är alltid en massa att göra nu straxt innan jul, men i år slås nog rekordet tror jag. Jag är helt slut när jag kommer hem. Precis som det ska vara!


Idag var bla goldenkillen Eskil på besök. En riktigt vacker herre må jag säga. =)


  


Han badades och putsades till nu inför jul. Klart man ska lukta gott, visst?


Nu är det som jag sagt förut många som klipper ner sina vovvar så de håller sig långt in på våren. Å det är ju helt ok, se bara till att ni har ett täcke nära till hands om kylan slår till.


Här är Rico, en ny kund i Nkpg:


    

 

Man kan nästan inte tro att det är samma hund. 


Men veckan är ju inte helt slut än. Nope, för imorgon drar vi mot Stockholm å "Stora Stockholm"-utställningen! Två av mina valpar ska ställas. De var ju tre från början, men missar man anmälningsdatumet får man inte följa med. Så är det.


Så håll en tass eller två imorgon.

Vi kanske ses där?


Kram kram

Presentation


Pälsvård för DIN hund.

Norrköping:
Vrinnevigatan 16

Katrineholm:
Djulögatan 67

Tidsbokning på 0707-126757
Välkommen!!!

Omröstning

Hur ofta borstar du din hund?
 1 gång om dagen.
 1 gång i veckan.
 1 gång i månaden.
 Behöver inte borsta min hund, det gör hundfrisören.
 Aldrig, jag har en korthårig hund.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards