Alla inlägg den 15 december 2011

Av Annelie Övermark - 15 december 2011 18:27

Behöver inte berätta hur mycket jag uppskattar att ha Frida på plats va? Speciellt inte dagar som i onsdags! Vi hade händerna fulla (bokstavligen) från morgon till kväll i onsdags. Himla kul!


Det var allt från bad på bedårande Karla till vår absolut äldsta kund, Jack.


Här ligger Karla å väntar på att husse ska komma å hämta henne..


 


Lhasan Rocky klipptes ner ordentligt:


  


Tycker nästan att de ser ut som små seriefigurer när man klipper ner dom så kort, vad tycker ni?


Å så hade vi då den gamla herren Jack. Respektingivande 17 år! Inte illa pinkat!

Han rycks naturligtvis inte längre utan klipps numera.


   


Jack har en kompis. Den kompisen heter Wille. Wille är en riktig liten sötnöt:


  


Sitter som ett tänt ljus...


Sen visade Lova har uttrycket "hundögon" kommer ifrån. Kolla in dessa runda, svart, bedjande ögonen:


  


Vem kan säga nej till dessa? Inte jag i alla fall..


Kram kram


Annelie´s Klipp & Trim på facebook


Presentation


Pälsvård för DIN hund.

Norrköping:
Vrinnevigatan 16

Katrineholm:
Djulögatan 67

Tidsbokning på 0707-126757
Välkommen!!!

Omröstning

Hur ofta borstar du din hund?
 1 gång om dagen.
 1 gång i veckan.
 1 gång i månaden.
 Behöver inte borsta min hund, det gör hundfrisören.
 Aldrig, jag har en korthårig hund.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards