Alla inlägg den 23 december 2011

Av Annelie Övermark - 23 december 2011 06:50

Å fullt upp!!!


Igår var jag i Katrineholm och jobbade. Förutom att jag hade de inbokade kunderna kom det även förbi lite kloklippningar, de hade sett på facebook att jag skulle vara på plats. Himla bra det där med sociala medlet Facebook tycker jga. Man kan verkligen nå ut till kunderna på en gång med öppettider, erbjudande å annat man tycker att ni behöver veta, eftersom nästan ALLA har det idag. T.o.m min mamma har facebook! =)


Så om ni inte har gått in å gillat sidan så gör det nu! När det är 100 personer som har "gillat" sidan lottar jag ut ett superfint flexikoppel!!


  

Jag menar, hur snyggt är inte denna???


Här är en länk till sidan.


Annelie´s Klipp & Trim på Facebook


Men tillbaka till trimmet då.. Igår som sagt började jag dagen med lilla Maya. En dvärg schnauzer som har varit hos mig flera gånger förut. Hon är så snäll, står blickstilla på bordet å gör inte en fluga förnär.


  


   


Jag vet att skägget är lite ojämnt på bilden, men det fixades till innan hon åkte hem. =)


Sen fortsatte dagen med Tyson. Här har vi en kille som inte alls tycker att det är speciellt roligt med spa.


  


När får man gå hem?


   


Skulle gärna hjälpa till, men jag har inga ben tyvärr...


  


Men efter en stund på bordet å en himla massa kel så började hans ben på något magiskt vis fungera igen å vips så kunde han stå. =)


   


Å under all den där pälsen hittades en söt liten kille som till slut tycker att det kanske inte är så himla dumt med ett bad å en klippning trots allt...


Men nån som absolut inte har nåt emot att va på spa är tollaren Nellie. =)

Här står man stolt på bordet å håller snällt upp tassarna när det klipps mellan tårna å riktigt njuter i badkaret. Himla skönt med massage...


  



  



  


Ska vi bada snart?


   


Poserar som en fotomodell.


Sist men inte minst vill jag tacka Anna för den fina julklappen!!

Å alla ni andra som har hört av er å messat en julhälsning till mig:

Tusen tack!!!


 


God jul till er alla så ses vi nästa år!!!!

( vissa ser jag ju redan i mellandagarna, men vi kan ju låtsas att det är långledigt...)


Då kommer vi ha lite nya öppettider å så, men jag lägger upp det på bloggen efter julafton.


Kram Kram


Presentation


Pälsvård för DIN hund.

Norrköping:
Vrinnevigatan 16

Katrineholm:
Djulögatan 67

Tidsbokning på 0707-126757
Välkommen!!!

Omröstning

Hur ofta borstar du din hund?
 1 gång om dagen.
 1 gång i veckan.
 1 gång i månaden.
 Behöver inte borsta min hund, det gör hundfrisören.
 Aldrig, jag har en korthårig hund.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards