Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Annelie Övermark - 2 februari 2012 09:29

..från Puppstar. Me like!


Det var bara ett litet paket, men jag kommer att förnya hela mitt sortiment i mars hade jag tänkt så håll utkik efter nya, fräscha varor då!! (Å kanske, kanske lite rea där innan. ;) )


Men idag kom det i alla fall dessa underbara selar bla:


  


Summer & Spring harness 269 kr

Koppel 199kr


Denna har en kund beställt, men jag tyckte att den var så fin så jag beställde några extra till trimmet:


  


Avant Garde, Couture Princess 269 kr


  


Och naturligtvis så finns det ett rullkoppel till:


  



   


Couture Princess 

S 290 kr  (275 cm upp till 7 kg)

M 390 kr  (450 cm upp till 14 kg)


Löptik?

Kolla här!


  


Varför ha tråkiga svarta när det finns sånna här??

Puppylove sanitary 159 kr


Allt detta å mer finns på Djulögatan 67, Katrineholm och det går ju naturligtvis bra att beställa via mail oxå om ni vill.

annelie.overmark@mail.com


Kram Kram

Av Annelie Övermark - 2 februari 2012 08:32

DAGENS ERBJUDANDE!!!


Trött på den där illaluktande "hundlukten" i bilen? Ni vet när man kommer in efter sista kisset på kvällen å hunden är lite blöt å så sprider sig doften... Eller när man går bort till nån bekant å man önskar att hunden kunde lukta lite godare.. Nu har jag lösningen på trimmet!! Man behöver inte komma in för att få ett bad å en helrenovering på hunden för att den ska lukta gott.

Lösningen heter Greenfields Dog Lotion å finns i flera goda dofter.

Det finns bla Apple & Mint, Very Cherry, Wild Melon och Pear Nectar mfl.


De luktar underbart kan jag lova!!!


Idag, å endast idag torsdag kostar de 60kr!!

Ord pris är 99kr


  


Alla hundar som har varit hos mig för behandling får alltid en liten dusch av någon av dessa.

 



Öppet som vanligt mellan 16:00-19:00 i Katrineholm idag torsdag.


Och idag kommer även nya skylten upp, så det blir ännu lättare att hitta hit!!

Ha det så bra i kylan!


Kram Kram


Annelie´s Klipp & Trim på Facebook  

Presentation


Pälsvård för DIN hund.

Norrköping:
Vrinnevigatan 16

Katrineholm:
Djulögatan 67

Tidsbokning på 0707-126757
Välkommen!!!

Omröstning

Hur ofta borstar du din hund?
 1 gång om dagen.
 1 gång i veckan.
 1 gång i månaden.
 Behöver inte borsta min hund, det gör hundfrisören.
 Aldrig, jag har en korthårig hund.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards