Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Annelie Övermark - 8 februari 2012 12:37

Om man älskar sin hund å vill ha ett litet samlat verk om den så är det den här man ska ha!!


Den är så himla fin å fina bilder. Roligt att de har tagit samma tema till hund som till de första åren för bebisar. =)

Å omåttligt populär har den varit hos de kunder som köpt den oxå. Ett hett tips!


Jag har bara ett fåtal kvar så passa på!

199 kr kostar den.


  

 


  


Som "mina vänner" fast för hund. Haha!!


  


Så kan man klistra in kort och rita av hundens tassar.


Kul att sitta å titta i senare å minnas tillbaka på det absolut bästa med sin hund. Och väldigt rolig att fylla i oxå!!


Vid intresse, maila mig på annelie.overmark@gmail.com eller annars finns den på trimmet så klart.


Vad roligt att så många har röstat oxå, jag ska ta mig en ordentlig funderare ang en webshop..


Kram Kram


Annelie´s Klipp & Trim på Facebook

Presentation


Pälsvård för DIN hund.

Norrköping:
Vrinnevigatan 16

Katrineholm:
Djulögatan 67

Tidsbokning på 0707-126757
Välkommen!!!

Omröstning

Hur ofta borstar du din hund?
 1 gång om dagen.
 1 gång i veckan.
 1 gång i månaden.
 Behöver inte borsta min hund, det gör hundfrisören.
 Aldrig, jag har en korthårig hund.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards