Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Nytt år - nya möjligheter

Av Annelie Övermark - 30 december 2011 18:05

Jag vet, året är inte riktigt slut än, men jag tänkte ta tillfället i akt och informera om lite ändringar som jag tänkte genomföra nästa år.


Dels kommer jag ha trimmet i Katrineholm öppet mellan 16:00 - 19:00 varje torsdag. Den tiden tänker jag avsätta till drop in för kloklippningar, mindre puts (tassar, nos osv.) och hålla shopen öppet. Jag har på senare tid fått förfrågningar om att ha öppet lite längre en dag så att man vet när det bara är att dyka förbi om man behöver få klorna klippta eller man upptäcker att bajspåsarna är slut. =)

Jag tror att det kan vara bra att ha en stående tid då man alltid är på plats.

Gäller ej röda dagar förstås.


Jag kommer alltså inte ta några stora klippningar den tiden.


Å detta börjar jag med redan torsdagen den 5:e januari!

Har ni några frågor ang detta eller nåt annat så nås jag på 0707-126757


Som tidigare kommer jag fortsätta att klippa i Norrköping på främst tis och torsdagar å i Katrineholm tors och fredagar. Det funkar jättebra med Anita så det känns ju toppen!


För "fira" detta kommer jag att sälja 10 gångerskort på kloklippning för endast 450kr (ord 700kr) hela januari ut. Och även ha lite rea inne på trimmet så kom ner på torsdag vettja.. Passa på!!!


Lite ändringar ang priserna då. Då jag insåg att jag knappt har ändrat mina priser sen jag öppnade 2006 så måste jag tyvärr göra det nu. Men jag höjer endats med 20 kr på stora klippningar så det är ingen direkt chockhöjning.

Kloklippning ligger fortfarande kvar på 80 kr.


Ni som bokat innan nyår kommer givetvis ha kvar ert gamla pris denna gång. =)


Vad jag sedan hoppas på inför det kommande året är att kunderna blir lite mer nogranna med att komma i tid, jag ger en tid för en anledning. Och det är helt ok att boka av en tid. Jag behöver inte få en förklaring, bara ni ringer och meddelar detta till mig. Det är några gånger man har suttit och väntat å väntat utan att det kommit någon hund, det finns fler som gärna hade velat ha den tiden istället. Så snälla, snälla: RING.

Det har varit lite si å så med det, så det måste vi jobba på lite.

De allra flesta sköter sig exemplariskt, men jag måste bara nämna det.


Å så måste jag ju bara visa er några bilder på fina, fina rottweilern Era som myser ner sig i sin nya bädd som matte å husse köpte hos mig till henne i julklapp. Ser ut som hon gillar den, visst? =)


  


MYYYYYS


 


Till sist önskar jag er ett riktigt, riktigt gott nytt år!!!!!!!!!

Å hoppas att vi ses igen nästa år.


Tusen kramar Annelie med familj

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie Övermark - 24 juni 2013 06:44


Passa på att boka en tid nu, för det finns bara några få platser kvar innan jag går på semester! Kram kram ...

Av Annelie Övermark - 14 juni 2013 08:02

kursiv textIgår torsdag hade vi bland det sötaste jag sett på länge inne för en sommarklippning på trimmet i Katrineholm. Låt mig presentera sötnöten Alex! Kram kram ...

Av Annelie Övermark - 16 maj 2013 12:02

Idag hade jag för första gången en Puli inne för bad. Har aldrig gjort en sån tidigare så framför mig såg jag tre timmars handtorkande av dessa snören. Men icke. De torkade ganska snabbt faktiskt. Först torkades han för hand och sedan med fönen på g...

Av Annelie Övermark - 4 maj 2013 17:51

Fast det känns som om våren precis har kommit är det dags att börja planera årets semester. Jag tycker att det är viktigt att ta ledigt å ladda batterierna så man orkar resten av året. Och vad laddar inte batterierna bättre än att vara med familjen??...

Av Annelie Övermark - 24 april 2013 21:57

Idag hade vi bla två stjärnor inne för trimning: Tilda å Tessie. Vad skönt det är när man vet att man har ett ganska hårt jobb framför sig med 3 - 4 h arbete i form av ryckning, men när de kommer inser man att det dels är päls som släpper lätt och i...

Presentation


Pälsvård för DIN hund.

Norrköping:
Vrinnevigatan 16

Katrineholm:
Djulögatan 67

Tidsbokning på 0707-126757
Välkommen!!!

Omröstning

Hur ofta borstar du din hund?
 1 gång om dagen.
 1 gång i veckan.
 1 gång i månaden.
 Behöver inte borsta min hund, det gör hundfrisören.
 Aldrig, jag har en korthårig hund.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards